Tabung Belajar

Saturday, 17 December 2011

Entri budak matang

Entri kali ni aku nak cite pasal orang yang gemuk berisi..orang cakap gemuk itu cantik..betul ke??ada jugak orang cakap kurus itu menawan..betul ke??bagi aku gemuk lagi cantik..sebab apa??..meh la nak cite..

kalau kurus camni..baik x payah



Petang ni aku baru je tengok seorang pak cik yang kutuk sorang budak pompuan berisi ni..apa salah dia?Salah dia sebab badan dia gemuk dan budak ni tak sengaja langgar lari sebuah tong gas..hahaha..korang sume jangan gelak.aku sorang je boleh gelak. ni sikit gambaran kejadian tu..

hanya gambaran aku saje


Camne korang rase kalau korang yang jadi budak gemuk tu?sedih la wei..tipu kalau cakap x sedih.aku kompiden sampai mati budak tu x kan pegi kedai tu lagi.sebab apa korang tanye??adoi..loading betul la.sebab malu la.pastu aku tengok kalau orang gemuk lalu je,ada la yang kutuk.cakap lemak nak meletup la..biar la dia.lemak dia,bukan lemak korang..sebab ape gemuk itu cantik?

Bagi aku kalau orang tu gemuk mesti lawa kalau dia jadi kurus..camne nak jadi kurus??ni bukan cite dongeng nyanyi stacy.ape aku melalut ni..senang je.excercise la dan jangan pakat hentam je kalau makan tu..skali makan 4 pinggan.kompem gemuk..

lawa x??

Amacam??lawa x..kan aku dah cakap.orang gemuk kalau jadi kurus kompem lawa..sebab tu bagi aku orang gemuk lagi lawa..x caye cuba buat.kalau jadi aku bagi sringgit..x nak sringgit??gong la korang ni.sringgit boleh beli  kropok tu.








p/s:Cop..aku cite entri ni bukan sebab aku marah orang kutuk aku.aku kurus wei..nak tengok gambar aku x..jap aku bagi

hensem tak aku

Camne??hensem tak...hah??x caye plak..ikot panda mg la(ayat terengganu)..


4 comments:

kata-kata budak cantik & hensem