Tabung Belajar

Saturday 19 May 2012

Pengajaran Naik LRT

Burung-burung berkicauan..seperti menanti kepulangan aku ke tempat tinggal aku setelah sekian lama merantau ke kuala lumpur....angin sempoi-sempoi bahasa menyambut kepulangan aku semalam pukul 4.30 pagi..ok cukup berfalsafah..memang agak mengelikan..hahaha

Aku dah tak nak pikir pasal entri yang lepas..yang lepas biarkan..jadikan sebagai pengajaran.entri kali ni aku nak bagi nasihat sikit kat sape yang nak naik lrt tu..adohai..naik lrt pun kene ade pantang ke...hahaha..ni la aku nak cite..

Naik lrt dekat wangsa maju turun kl central..banyak ragam manusia..ade yang ketiak busuk berbau,ade yang buat-buat sakit nak duduk,ade yang macam-macam la..

Aku nak kasi tau,kalau nak naik lrt tu,terutama nyer time waktu orang balik keje,pakai la kasut yang kurang tinggi sikit..kan tak pasal-pasal kasut tu patah..hahahaha..camne la agak nyer kalau kasut tu patah tengah orang ramai??
Hahaha...experience yang agak klakar dan kesian kat dia ...kalau la betul-betul terjadi depan aku,kompem aku gelak tolong...ish..tak baik gelakkan orang..



Kalau nak naik lrt tu pulak, pakai la deodorant tu sikit..especially yang laki..pompuan pon same.kadang-kadang bau nyer lebih dari budak laki..aku cakap camni sebab dah ade pengalaman..duduk tepi orang yang tak pakai deodorant..OH MY GOD..kalau diberi peluang untuk terjun dari lrt tu,aku sanggup (lebih-lebih betul)..hahaha

Dalam minggu ni,aku nak cite experience aku je la..nak rehat jap dari lukis gambar-gambar kartun tu.hahaha..letih sangat..

p/s: naik lrt memang best tapi kalau part yang aku sebut ni terjadi lagi kat aku,kompem aku akan serik naik
      lrt.hahahaha

2 comments:

kata-kata budak cantik & hensem